onsdag 24 mars 2010

Spänningen stiger...



Oj oj oj... När jag skriver detta inlägg så har jag 359 kommentarer till tävlingen om fårskinnet... Holy Macaronie! (eller nåt!) Ni är ju nämligen väldigt många som även länkat för dubbel chans att vinna, så det blir många lotter att skriva och klippa! Jag har tagit in hjälp...*ler*... (jag erkänner!). Men fram tills klockan slår tolv gå det bra att anmäla sitt intresse. Vinnaren dras imorgon,- efter en del pappersarbete))! Och det blir min flicka Olivia som drar vinnaren. Så stoort lycka till nu till alla er som är med!
Blandade bilder från min dag...
Det har varit fantastiskt härligt väder idag. Vi har fått hem leverans på leverans som packas upp. En utomordentlig hjälpreda har jag också haft i butiken hela veckan, nämligen min minste lille man Eric! Vi har invigt ugnen idag och bakat i butiken, visst kan man blanda blommor och kakdoft för den äkta hemtrevliga känslan! Smaskigt och gott till den som arbetar hårt!


Trevlig kväll!!!
Och så håller jag tummarna för just dig...

12 kommentarer:

Viola sa...

Verkar som du haft en härlig dag...:0) jissis vad lotter, att ha en vinstchans där blir nog inte lätt, kramen

Sussi sa...

Ojoj..vad det blir många papperslappar :)

Vintage House sa...

Hoppas du inte får skrivkramp;)
härliga bilder...
ha en mysig kväll
sandra

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Helt otroligt! Tänk vilket nätverk detta är!
Håller tummarna...
Carin

STENLYCKA sa...

Lycka till med alla lappar. Förstår att det var många som ville vara med i din underbara tävling.
Tänk idag var jag ute i min trädgård och kunde ana de första små snödropparna som hade kämpat sig fram under snön. Kanske om några dagar att jag kan plocka några och sätta in, så ljuvlig.
Ha det alla bästa och goa kramar!
Raina

ANETTESHUS.COM sa...

Fantastiske bilder!!! Herlige farger! Spennende med konkurransen ...

Ha en fortsatt fin uke!

Klem klem
Anette:)

LantlivsAnette sa...

Ojjj vilken tävling, många som vill vinna !!
Sååå fina saker du har fått hem till butiken !! Och visst, det är ju toppen med kakdoft i en butik...mmmmm...
Ha det gott
Kraaam Anette

Bygatan sa...

Va kul att kunna baka i butiken! Det bidrar nog till en härlig "hemma" känsla och blir lite unikt för din butik.

Oj, vad lappar....jag håller tummarna för en fin födelsedagspresent, fyller jämnt på tisdag!

Kram Lena

Tusenfröjd sa...

Tackar för tipset! Slängde mig genast in på deras hemsida för kontakt...
Så spännande med tävlingen. Det blir många lappar som sagt. Jag får väl önska mig själv lycka till:-D
Ha en bra dag!
Liv

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Hehe, ja sånn går det når du reklamerer med så fine gaver!:)
Gleder meg!

Klem

UlricaA sa...

Ja jag hade gärna haft ett sånt att sitta på....men nej jag tror hundarna gör småsmulor av det tyvärr. Iaf valpen :O) Visst är det underbart ute nu??? Det är heeelt ljuvligt!

vita drömmar och svarta tassar sa...

Härliga bilder som vanligt!! vågar man sätta ut julrosen i kruka nu tror du? tycker inte den trivs inne blir bara mindre och mindre...
Ha en solig dag med kakdofter
kram wivi