tisdag 10 augusti 2010

Back to work!

Hej Svejs!

Så var då den sköna semestern slut och vi har öppnat i butiken igen.
Försöker för fullt att komma iordning, men det tar onekligen sin lilla tid att fixa, flytta runt och dona... Tror jag hunnit med knappt hälften (och då tog jag nästan i lite!)... Men roligt är det!
Sen ska vi inte tala om uthuset med det antika, där har jag knappt stuckit näsan innanför dörren..*ler*...

Bilden ovan visarbutiken innanför dörren, där är det svart... Tycker det är så snyggt att blanda in lite av den varan också... Speciellt nu när man känner hösten i luften... För den tycker jag  verkligen gjort sitt lilla intåg. Men givetvis får man hoppas på mer värme!

I ena skyltfönstret rosa och vitt...
*Lovely!*

Ikväll blir det till att studera kataloger inför Formex som ju är till helgen. Har en stor hög...
Nu drar ju snart nästa säsong igång, mysigt det också!

Skön tisdag!

11 kommentarer:

Ljuva Drömmar sa...

Visst har sommaren gått fort...nu känns det som hösten har kommit så det är bara att hoppas att den blir solig och fin!

Ser såå mysigt ut hos dig, önskar mig en resa till din butik. Just nu är jag på väg till Stockholm för lite shopping och formex. Ska bli kul med lite inspiration.

Hoppas du får en skön vecka, kramar Maria!

Unknown sa...

Så fint det blir i butiken! hoppas du får en fin säsong och att sommaren håller i sig ännu ett litet tag!
Kram Allis

Madicken sa...

Ja, det känns onekligen som att sommaren har tappat fotfästet lite grand! Jag hoppas dock, precis som du, att det blir några varma och härliga dagar till!

Avundas dig en hel del att du jobbar med det du brinner för. Att få skapa även på jobbet är även min dröm... men jag bör nog vänta några år till barnen är något äldre. ;O) Mitt nuvarande jobb är inte så dumt det heller! =O)

Ha det så bra... längtar att få besöka din butik på riktigt också...och träffa dig! Det var ju drygt 20 år sedan vi sågs irl! ;O)
Kram!

Spirande grönt - sa...

Så himla fint det ser ut i butiken! Din butik måste skrivas upp på utflyktslistan, för ett besök nästa gång jag är i krokarna:)

Ha en fin tisdagkväll,

Rebecca

Villa Vinkelhaken sa...

Vad fint du har det i butiken!! Gillar när det är lite rosa inslag i den vita inredningen.

Ha det bra!
Kram Jenny

Unknown sa...

Fantastiskt vacker liten skänk, tycker oxå det är väldigt fint att blanda in lite svart.

Kram Catta

Annika Christensen sa...

Kanske vi ses på formex.
Annika

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Heej!

Men du, vilken fin butik du har.... och urmysig blogg!

Coolt - hit kommer jag tillbaka!

Kram Charlotte - Trädgårdsflow

lottens vita och gröna sa...

hoppas din sommar varit härlig mariette!ska du till formex, jag ska dit på fredag em, kanske vi ses?!
må gott, varmkram lotten

Vintage House sa...

Hej,
Vad fint du har fått det:)
tänkte köra förbi dig idag men klockan bara sprang iväg och barnen var inte alls för glada i bilen.
När åker du till Formex?
kram
sandra

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Håller verkligen med, lite mörka färger kan verkligen förgylla. Den byrån var fin!
Kul att få åka på mässan, förstår att det är mkt att studera så att man är påläst! Gäller väl att hitta ngt nytt...
Carin