tisdag 24 augusti 2010

Uthuset

Halloj!
Tack söta ni för era tips om att ändra på mallen! Jag har kollat lite grann, oj vad det finns mycket...men också oj vad det känns obehagligt att mixtra när man inte riktigt kan...
Jag har en tendens till att vilja ändra på allt! Det går nog som en röd tråd genom mitt liv!
Idag och igår håller jag på och ändrar i uthuset.
Här kommer lite bilder...

Tidskrävande sysselsättning... Men är man en "ändrare" så är man! (Både hemma och i butiken!)




Tur att man har en mamma som jobbar hårt så jag hinner ändra så mycket som jag gör...(!)

Ha det så bra!
Kram Mariette/ ♥

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint uthus du har och så mycket fina grejer. Njut av att hinna greja med så mycket kul saker. Synd att inte Minima strech mallen finns längre. Jag gillar den och de nya mallarna är inte i min smak.
Du har en fin mall som du har.
Kram Anna

Designe sa...

Åh det ser jättefint ut! Kul att ändra och piffa, det är nog bland det roligaste som finns! Det gäller att man har en bra grund som man är nöjd med..jag skulle behöva göra om lite från grunden så man kan piffa lite mer som man vill! :)

STENLYCKA sa...

Så vackert du har gjort i uthuset! Visst är det kul att ändra på saker ibland.
Kram och ha det bra!
Raina

Signe 1 sa...

jag är likadan, håller på att ändra på allt så min man blir helt tokig på mig ibland, hihi...

såå fint du har gjort i uthuset, me like!:-) du kan verkligen sånt där!!

usch, en elak förkylning gör att jag inte har sprungit på 2 dar, abstinens;-)

må gott!

kraam sofia

Jenny sa...

Hej Mariette!
Åh vad mycket fint du har där i uthuset! Skymtar speciellt en sån charmig träsoffa:)

Ha det bra!

Kraam Jenny

Fröken Fräken sa...

Jag har ju ingen butik som jag kan ändra i men oj vad det ändras här hemma! Man kan ju gå och fnula hur länge som helst på hur man vill ändra om och flytta grejer kors och tvärs tills man blir nöjd...ett tag iaf!!

Margot sa...

Tack för titten hos mig! Så härliga bilder du visar! Nu ska jag kika runt lite på din fina blogg!
Ha en bra dag!
Kram Margot