torsdag 17 november 2011

Vad mysigt det var, kurskvällen igår...


Igår var det kurs i butiken...inför jul och advent.
Vad mysigt det var!

Fjorton pysselglada tjejer hade jag plats till och ikväll kommer ytterligare fjorton.
Vi gjorde dörrkrans med vinterutsmyckning och ljusgrupp.
Vilken koncentration och engagemang, och så roligt att ingen blir den andra lik!

Uppdukat bord med material fanns det förstås och engagerade deltagare som jobbade hårt! Det blev varmt i verkstan...


Superroligt att så många vill komma, platserna blev fulltecknade väldigt snabbt, och folk som stod på reserv... Roligt roligt!
Att få pyssla och skapa på egen hand ligger ju i tiden.

Tack för hälsningarna om reportaget, jag har inte hunnit vara någon bra skrivare tillbaka. Igår blev det sent och det blir det säkerligen ikväll också.

Så ska det vara i blomsterverkstan eller hur?!

Vi ses snart igen, måste fota lite dekorationer också!

Ha en fin torsdag!
*Mariette*


8 kommentarer:

Unknown sa...

NICE WORK
SIMONA

Vintage House sa...

Hej
Kan tänka mig att du har fullt upp nu..
Så härligt det såg ut från igår..
ha en go torsdag
kram
sandra

Maria sa...

Har läst i kapp mig lite hos dig. Så mycket vackert du visar och mycket roligt du får vara med om. Ha de gott kram Maria

Casa of Mia sa...

Så mysigt det såg ut, kram

Soltorpsgarden sa...

Hej! Det ser toppen roligt ut, härligt med så mycket saker framme! Det ser jättekul ut!
Kram Vivi soltorp

hemmahosagge sa...

Vilken härlig kväll det verkar ha varit:)) vill bara säga att din blogg och ditt liv med affären är en stor inspirationskälla för mig och det är så vackert! / Agnetha

Jessica sa...

Ser ut att ha varit en toppen kväll:-) Ha det bra Kram Jessica

lotta sa...

Vilken julmysstämning!! Kul med alla detaljer, jag känner hur kreativiteten pockar... Kram Lotta