onsdag 28 mars 2012

Reportage för Hemmets Veckotidning

 Fotograf Ulla Alderin in action!

Godkväll!

Vilken trevlig och spännande dag det varit!

På förmiddagen kom skribent Cecilia Grender och fotograf Ulla Alderin hem till oss för att göra ett reportage för Hemmets Veckotidning,- som ska komma ut nästa vår.

Sååå roligt det är att möta människor som är så duktiga och begåvade och som har så mycket intressanta erfarenheter! Det är jag så glad att jag får vara med om!
OCH att de faktiskt tycker att lilla jag har något som är intressant nog att köra hit för!

Dagen avlöpte i rasande fart...
En liten fotosejour i butiken blev det också!
(bilden ovan är tagen i butiken)


 Innan de kom passade jag på att möblera om lite...Ni vet ombyte förnöjer och man kan alltid ändra tillbaka!
Men nu har randiga mattan flyttat till stora rummet och I LIKE IT!
Känns lite tuffare...
Det är för övrigt svårt att få ett grepp om detta rummet när man fotar för det är sååå stort...




Allt som allt har det varit en jättefin dag!

Jag är meeer än nöjd och Ulla tog sååå fina fina bilder!!! Dessutom jobbade hon inte med kamera och dator ihopkopplat som alla andra gjort som varit hos mig/butiken och gjort olika reportage...
Det var intressant att se...

Får ni någon gång frågan om inredningsreportage hemma hos er, tveka inte, det är verkligen roligt att vara med om!

Nu ska jag kasta mig över finalen i Mästerkocken!

KRAM!


8 kommentarer:

Malin`s Diner sa...

Häftigt! Du verkar verkligen ha ett jättefint hem!

Kram Malin

fröken knopp sa...

Låter som en ljuvlig dag Mariette!! O visst är det en upplevelse att få vara med i reportage, roligt!!

Varmaste Kramarna Elin

House number 11 sa...

Vilket härligt hem ni har!
Kram Jenny

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Tjingeling!
Så snygga bilder från ert hem.
Och, ja, visst är det roligt att få vara med om reportage.
Allt gott
Kram Anette

Torparlycka sa...

Jag förstår att ditt hem blir utvalt, du bor sååå fint! Kram A

Rut och Signe sa...

Superfina bilder! Du har smakfullt i ditt hem och härliga färger. Roligt att de kommer och fotar i butiken också. Jovisst, på lö-sö blir det marknad hos Violan. Ska bli superkul. Ska försöka fota så får du se sen. Vi är många utställare och flera av dem riktigt profsiga kreatörer.

Kram Marie

Snäckskalsdalen. sa...

Coolt! Vackert!
Kram

Casa of Mia sa...

Så roligt det ser ut och vilket vackert hem du har, kram