tisdag 10 april 2012

Efterlängtade varor och annat...

Alla bilder Sköna Hem/Foto Anna Kern

Och så var det tisdag fast det känns som måndag eller hur?!

Fullt upp är det efter en storhelg och jag är helt enkelt tokförsenad med det jag ska göra här idag...
 Men samtidigt är det ju så roligt med det jag FÅR göra så jag är tacksam.

Just nu kom också en efterlängtad låda som står på gården och ska packas upp, jag hoppas den innehåller det som många av er väntar på...

Så länge blir det tittgodis på läcker inredning!


Rufft och industriellt...

Mmmm vad det är härligt när man får kika på såna här mysiga personliga hem.

Vi ses snart igen!

Tillbaka till blommor,
 ...och marockansk keramik...

Jo just det, igår sprang jag på en bloggtjej, helt out of the blue så där överraskande glatt..
.Men det tar jag och berättar om sen!

VI SES!

KRAM

8 kommentarer:

Jeanette Hornbeck sa...

Suck vad snyggt! lampan A27 kommer upp hos oss snart. I Love!
Kram på dig:-)
/Jea

Lilla Majken sa...

Galet snyggt, helt enkelt!!!

Ha en fin start på veckan. Kram Therese

Rut och Signe sa...

Det är så läckert med det dova, mörka köket! Sen är ju jag lampfreak, så den uppsättningen är ju bara helfräck.

Kramen Marie

Villa Humlebo sa...

Älskar verkligen den första bilden du visade!!
Precis den typen av kakel vill vi ha i vårt kök...!! :)
Och det var riktigt snyggt till det svarta!

Kram Marie

Ullis sa...

Oj, oj, oj vilket vackert kök! Så snyggt med de grova svarta brädorna!
Ha en fin kväll!
Ullis

Helena sa...

Jag har inte hunnit kolla bloggar på flera dagar, därför var det extra härligt att titta in här idag och uppdatera mig på dina senaste inlägg. Känns som att komma hem! :-) Så mycket fint! Kram!

HEMLÄNGTAN sa...

Härliga bilder, speciellt köket!

Hoppas att dagen har flytit på bra idag. Alltid mycket att ta tag i efter en långhelg.

KRAM

No34 sa...

Härliga bilder!! Hoppas kartongen innehåller det du förväntat dig, kram Kate