torsdag 21 juni 2012

Det ska vara lantligt...


Alla bilder Sköna Hem/Foto Madeleine Söder


Åh att få andas sol,
 att få andas värme...
Så efterlängtat.
Så underbart.

Sitter här och äter en snabb lunch och passar på att lägga in dessa bilder som känns ljuvligt soliga och lantliga så här inför midsommar.

Bordet ovan är från danska Nordal (liknar min planteringsbänk, fast mitt är mindre. Snyggt var det i alla fall!), och så det stora fånget med gula solidago som ett glatt utropstecken, läckert!



Visst ska midsommar ha en lantlig touch?


Nu ska jag fortsätta att binda buketter och midsommarkransar!


KRAM

6 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Vackra lantliga bilder du bjuder på. Önskar dig en underbar midsommar helg!! Stor KRAM Paula

Malin`s Diner sa...

Vilken underbar dag det varit i dag, precis så som jag vill att morgondagen ska vara... Men men, med sol i sinnet kan inte inte bli så fel, eller hur? ;o)

Jag älskar det lantliga, lite sommarstugekänsla. Skavt och nött, mmmm.

Glad midsommar fina du!

Kram Malin

House number 11 sa...

Håller med!
Hoppas att du får en fin midsommar!
Kram Jenny

Cattis sa...

Trevlig Midsommar önskar en nybliven mormor.

Vill du veta mer läs i min blogg.

Kram Cattis

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tittar in för att önska dig en underbar midsommarhelg! Vackra inredningsbilder!

Kram,
Regina

Elna sa...

Du får ha en fin midsommar.

Kram
Elna