lördag 2 juni 2012

Expressen Leva och Bo



Idag måste jag tipsa er om att köpa Expressens bilaga Leva & Bo!

Där finns ett reportage som gjordes förra sommaren av goa Anna och Carina!

Jag var tidigt på Konsum i Knäred idag för att köpa tidningen men den hade inte kommit...sen när den kom var inte bilagan med!!! Oj, gissa om man var ivrig att se hur det såg ut så jag fick fara iväg och köpa den,(vi har bara en matbutik på vår lilla ort!)

Här ser ni i alla fall ett smakprov...

Visar fler bilder från detta senare för en del andra härliga bilder är inte med i reportaget som kan vara kul att se!



 När jag kom tillbaka till butiken var jag ju tvungen att visa kunderna och de tyckte det var så fint! Roligt! Tack fina Anna och Carina! Jag är jättenöjd!

NJUT ER LÖRDAG!

KRAM!

19 kommentarer:

House number 11 sa...

Åh, jag har precis läst om dig! Underbart reportage!
Så fint ni har det!
Ha en finfin lördag!
Kram Jenny

Hemma på Sjuan sa...

Så spännande! Då måste jag köpa Expressen idag och se mer från ert vackra hem!
Kram Suss

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Mariette!
Vilket superfint reportage.
Ni har en sån snygg stil, och det är ju så roligt med helhetsbilder, där man ser mycket.
Blir spännande att få se extra bilder, också:)
Ha en finfin helg.
Kram Anette

Johanna Stålros sa...

Ja jag har just läst och beundrat reportaget- jättefint!!! Kramar

Snäckskalsdalen. sa...

Vilket jättefint reportage, jag måste nog ut och jaga ett exemplar!
Agneta kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad kuligt med ett reportage, grattis!

Ha en fin helg!
Kram,
Regina

StrandviksVillan sa...

Jättefint!! Grattis till reportaget!

kram, Ann-Christine

Rut och Signe sa...

Åh, GRATTIS! Härligt med sitt hem i tidningen. Ser ut att vara ett underbart hem med vacker inredning.

Ha en skön helg, kram Marie

Marina sa...

Nu har jag läst om ditt hem i LevaBo. Vilket härligt hem med massa inspiration :)

Fröken Grön sa...

Det var verkligen ett härligt reportage, Mariette!
Men att du bor i ett fantastiskt hus på en likaledes fantastiskt plats visste vi ju redan. =)

Ha en fortsatt fin helg!
/Anna-Karin

Torparlycka sa...

Så kul med hemma hos reportage! Jättefint=)
Kram
A

Annika Christensen sa...

Så kul grattis till det.
Ser jättefint ut.
Annika

G:a Affären sa...

Grattis till reportaget! Jättefint! Jag som ofta kikar in till dig vet att du har ett gudomligt hus på en vacker och unik plats.
Önskar dig en fin söndag! /Cia

AnnaHelena sa...

Ja, det var jättefint!
Och flera foton var tagna i vinklar som du själv kanske inte visat så ofta på bloggen, så det var ju extra kul att se! Och så roligt att läsa lite om historien bakom själva huset också! Kram kram!

// AH

mammaxtre sa...

Jättehul med repotage kan jag tro. Har tidningen förstås :-)

Ha det gott

Allis sa...

Jätte fint reportage!!Gillar verkligen utsikten över kraftstationen och Ert hus är jätte fint!

Må väl!

Kram Eva-Lis & Zaga

Casa of Mia sa...

Åh vilket fint reportage, kram

Mamma C sa...

Så kul med ett fint repotage, grattis.
Kram Mamma C

Helena sa...

Men vad kul!! Måste skynda mig till affären imorgon bitti och se om det finns några tidningar kvar! Sen ska jag titta närmre på ditt recept på Twix-kakor, det känns väldigt aktuellt inför onsdagens ledighet! Stor kram!