torsdag 5 juli 2012

Frestelser...


Halloj!

Tusen tack söta goa ni som skrev så fina hälsningar till förra inlägget!
Ni är för rara och man blir så glad!

Här i butiken går ugnen för högtryck!
Just nu slänger jag i mig lite lunch och så blir det ett par kakbilder till er att fresta med...

Dessa valnötskakorna gjorde jag till förra årets trädgårdsservering och så även i år, de är väldigt goda!

Annat som jag bakat idag är smultronmuffins med kardemumma och minibiskvier med vit choklad.


Här över oss är det idag en lite molnig kvav dag, med andra ord sånt där shoppingväder.
Och då frestar det när dofterna från köket sprider sig ut i butiken...

Mysigt tycker jag!
En butik får gärna innehålla flera inslag för att man ska få den där åååhhh och ahh känslan. Inte alltid så lätt att åstadkomma men ibland lyckas man!

Ikväll missar vi inte Sommar med Ernst, eller hur?!


SOMRIGA HÄLSNINGAR!

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Dom kakorna såg mycket smarriga ut. Nej, inte missar Ernst när han är på burken.
Kram Mamma C

AnnaHelena sa...

Först: Dina bilder i förra inlägget är helt underbara! Det ser så romantiskt ut på din gård! :)

Sedan: Håller med om det där med dofter i butiken! Det är nog så att ju fler sinnen som är inblandade, desto större njutning!

Och sist: Smultronmuffins med kardemumma!! HUR gott lät inte det!?!

Kram // AH

Karin A sa...

Mums, vilka härliga kakor. :) Butiken och gården där bakom ser så härlig ut. Kommer att passera Knäred på torsdag i nästa vecka. Har butiken öppet då? Ha en fin helg! Kramar