onsdag 26 juni 2013

Regndans och onsdagsbestyr...

 
Man kan ju inte bara gå förbi dem och vara oberörd...
De är så vackra oavsett om det är solsken eller regn.
 
Idag var det regndans som gällde för pionernas kjolar och deras meddansare...
 



 
 

 
Idag var en fullspäckad dag.
Vi fick hem massor av fina nya gamla möbler och nya underbara antika saker...
Dessutom kom en leverans från Affari så med det plus mina senaste målningsprojekt jag påbörjade igår så blev det fullproppat i verkstan.
 
Även om man ojjar sig lite över hur trångt det är och vilken röra det är så är det faktiskt så jag vill ha det.
Då är det som bäst!
 
Återkommer med bilder på nytt ljuvligt imorgon.
(Missa inte instagram för där kommer det faktiskt ofta före..)
 
Idag har Eric och jag dessutom hunnit med en fördelsedagsraid till stan.
En ny cykel står på hans önskelista och man måste ju sondera terrängen...
 
 
Ha en fin kväll med mycket regnmys!
(vi har lånat nya böcker från biblioteket och har en jordgubbssmulpaj i ugnen, inte dumt alls!)
 
Kram M


1 kommentar:

Merja sa...

Jätte fina bilder!! Måste fota mina mer i regn:)
Ha det gott!