fredag 28 juni 2013

Så var det omskyltat och fint!

 
Åh idag har himlen en stor sol och det är fredag, underbart!
 
Typiskt känns det dock lite att så fort barnen lämnade lägret i Hjörnered igår (där de tältat sen i måndes) så kom också solen...
Visst hade de haft det mysigt och roligt men mycket regnande var det vilket också ledde till bla att vakna i en dyngsur sovsäck mm...
Sånt är lägerlivet...))!
 
För mig på torra land i butiken så blev det igår bla en omskyltning.
 
Så svårt att fota bakifrån men ni ser lite i alla fall.
 
Bla satte jag fram fina fina ljusstakar med rustik kolonial känsla, maffig ljuskrona och vackra klassiska krukor i kritvitt från PB Home, har bla en av de där modellerna själv hemma och är jättenöjd med dem.







 
Ha en strålande dag vad ni än gör,-njuter ledighet eller jobbar.
 
Här jobbar vi på några veckor till innan semester.
 
Kram!

3 kommentarer:

Viola sa...

Så fint det blev :) jag höll på med samma sak ända tills sena kvällen, börjar min sommarrea idag så det blev om skyltning och omplacering lite här och där och avslutade med dammsugning vid åttatiden på kvällen men nu har jag en nystädad butik att öppna :) härligt, ha en fin helg, kram

Malin`s Diner sa...

Ser superfint ut! Är sugen på att sälja liiite växter i min butik. Vad kan du rekommendera som säljer bra och som inte kräver massa skötsel från min sida... Har inga gröna fingrar ;-)

Kram kram

LOPPISLIV sa...

Ser jättefint ut, hoppas snart kunna besöka din fina butik när vi åker på väg upp mot Gbg ( perfekt att stanna till och sträcka på benen...och passa på och shoppa lite ) Kanonfin Molly blus i tidigare inlägg!!

Ha en fin fredag!Kram Paula