måndag 22 juli 2013

Hälsningar från Stockholm!


Flying high på Grönan!
 
 
Hej på er!
 
En liten bloggpaus har jag tagit mig och haft härliga dagar i Stockholm.
Denna vackra vackra stad...
 
 
Igår tillbringade vi dagen på Gröna Lund.
 
Jag som tidigare älskade att åka allt och speciellt det som gick högt och snabbt mår nu illa bara jag åker en kaffekopp,(!!), så jag står helst på marken och tittar på..., förutom någon liten tripp i Kvasten eller så, det funkar!
 
Som tur var är barnen så stora att de kan åka det mesta själva nu för tiden.
 
Elefanterna flögs det förstås lite i innan det blev mer vågade saker som Balder och en massa annat.


 
Eric och Rebecka.
 

De nya slänggungorna var högt upp))!
 
 
Någon valde pannkaksbuffè till lunchen...
 


 
Slush och spunnet socker och glass i stora lass ska det också vara...
 
 
En underbar sommardag.
 

 
Någon var skicklig och skjöt till sig en sombrero innan vi traskade hemåt längs vattnet i sommarkvällen...
 
 
Och några hittade ett tåg att stoppa huvudena i, medans en annan skulle vara diskret och lade sig nedanför men lyckas synas ändå...))!
 
 
Innan vi kom "hem" stannade vi vid Djurgårdsbron och åt på en mysig restaurang vid vattnet, vet ej vad den hette dock, men precis när man kommer över bron nere vid vattnet låg den med stor uteservering, rekommenderas.
 
Här hugger Olivia in på sin efterrätt...)!
 
Blir ett par Stockholms inlägg till här på bloggen,- för vi gjorde ju så klart annat skoj också!
 
Må så gott!
Kram M


Inga kommentarer: