torsdag 11 juli 2013

Hinza med sommarfärger!


 
Åh det slår aldrig fel...
Jag blir alltid lika överlycklig när det kommer hem nya varor som jag väntat på...
 
Som idag.
 
Ny leverans av favoritväskan!
Nämligen Hinza väskorna!
 
Vi har fått påfyllning i en massa olika färger.
Bla den nya sommarfärgen Lime som tog slut snabbt sist den kom hem.
 
Ny sommarfärg i år är även Gul.
Superläcker.
 
Allt finns uppdaterat i nätbutiken.
 

 
En annan färg vi inte haft innan är Mörk Grön.
 

 
Sen måste jag återigen säga tack till er som tar er tid att köra till Knäred för att besöka butiken.
Man kan inte vara mer än ödmjuk att ni planerar in oss på er resa.
 
 
Idag ska jag bla förbereda för kalas.
Skrubba potatis, baka tårtor och städa...
Ingen  rast och ingen ro.
(Och så fick jag bla upp mina nyinramade Hagedornhagen igår men det får jag visa er sen, har en sån där omöjlig smal och lång hall på ovanvåningen som man inte kan göra mycket med, men lite fina tavlor kan man alltid sätta upp!)
 
Men först jobba på i butiken.
 
Önskar er en solig och härlig torsdag!

2 kommentarer:

Jeane M. sa...

Lovely arrangements. Flowers will never fail to out shine on gloomy days. Got my eye on your next posts.

Anonym sa...

Det var väldigt kul att få komma till din lilla butik och se det " på riktigt". Kul att träffa dig också! Mvh vi från Växjö