måndag 9 september 2013

Jag har en ny kärlek...

 
Ja men nu är jag ju hopplös...
Slänger in inlägg här på bloggen mer än en gång om dagen flera gånger på raken nu..!
Men jag inspireras av så mycket just nu.
Så mycket som förtjänar sin bild som jag tycker är vackert.
Som jag måste fota och som sen kommer ut här...
Som tex en liten anspråkslös höstanemon ihop med några pumpor och ljus och det blev så enkelt höstvackert innanför dörren hemma...
 
Det är inspirationen av höst.
Det måste det vara.
 
Och hösten den kom med stormsteg ikväll.
Med ett mörker och ett regn.
 Och det lade sig som ett lock långt innan det brukar...
 
Men jag klagar inte.




 

Att jag sen är så barnsligt förtjust i mitt nya marockanska brickbord gör inte saken sämre. Förstår inte varför jag inte skaffade mig ett långt innan...
 
Det fina brickbordet har fått sällskap av en ny kärlek.
Den har jag också längtat efter.
 
Ni får se en annan dag.
 
Kram

6 kommentarer:

Unknown sa...

Men så vackra bilder!

Ha det fint!

Kram
Lotta

Unknown sa...

Ja, hösten är redan här med ett mörker och ett regn:( Skönt att du kan inspirera med sådana vackra bilder.
Kram
Nelya

Anonym sa...

Åh,dessa ljuvliga höstanemoner!!
Snart dax för en "höstrunda" till Knäred tror jag.. ;)
Kram Marie

STENLYCKA sa...

Godmorgon!
Underbara höstanemoner som jag också älskar men som inte älskar mig...? Jag har nu för tredje gången planterat nya. Har verkligen ansträngt mig denna gång, Anemonerna har fått bo på den finaste platsen"gräddhyllan" i vår trädgård där de också kan frottera sig med många kändisar som grannar....ska inte detta hjälpa ..så vet jag inte...
Underbara foton du bjuder på!
Idag vaknade jag också till hösten utanför rutan, känns lite konstigt att det är mulet efter denna soliga sommar.
Ha det gott!
Kram Raina

UlricaA sa...

Själv gillade jag den lilla gröna pumpan...säljer du såna?

Tulipa sa...

Säljer pumpor gör vi!

Kram!