måndag 9 september 2013

Reunion Home doftljus...

 
Så var det ny vecka,-igen.
 
Jag avslutade den förra arbetsveckan med att få klart ett nytt skåp till butiken.
Utvändigt är det målat vitt och invändigt svart.
Tycker det blir så fint med kontraster även på en möbel.
 
Det nya skåpet passade även perfekt att ställa de vackra doftljusen i från Reunion Home som kom levererat i fredes.
 
Handgjorda ekologiska sojavaxljus med ljuvliga dofter tillverkade på Österlen och så har varje doft sin egen marockanska silkestoffs i utvald färg för doften.
Således fin inredningsdetalj också!
 
Finns i nätbutiken.
 

 
 

 
Jag är verkligen sugen på att sätta en ny möbel hemma också...
Ett skåp med fin synlig förvaring vill jag ha så man kan njuta av de vackra prylarna man ställer där...
 
Alla dessa inredningsplaner man ständigt har...
 
Vi ses fina läsare!
Kram från mig!

1 kommentar:

AnnaHelena sa...

Så fint skåp! Jag ÄLSKAR skåp! Tyvärr påstår min man att man inte kan ha hur många gamla skåp som helst i sitt hus...I garaget står ett jättefint skåp och väntar på att vi som genom en snilleblixt ska hitta en plats åt det i vårt hus. :-)
Häftiga ljus!

Kram // AH