onsdag 18 september 2013

Zebratryck...

 
 
Hej!
 
 
Solig fin septemberonsdag här över Halland idag och det riktigt glöder om träden som skiftar i gult och rött och på vattnet ligger tjock dimma varje solig och kylig morgon när jag drar upp rullgardinen...
 
 Det är så underbart fint...
Det är hösten från sin allra vackraste sida.
 
 
Att det är djurmönstrat som är på tapeten i inredningsvärlden har väl ingen missat...
 
I kläder, i mattor, kuddar mm ska det vara djurtryck/djurmönstrat och visst är det fint!!!
 
Min nya förälskelse, som jag nämnde i förra veckan men inte visade, är denna matta!
Koskinn med zebratryck, (från min butik)
 
Här hade jag en annan svart/vit matta som jag var nöjd med, men när jag såg denna skönhet på Formex var jag bara tvungen att köpa!
Tycker det är så läckert.
Så nu finns den även hemma hos oss.
(mattan är beställningsvara i min butik)
 
 
Peace väska min butik.
Kudde Svenskt Tenn.
 

 
Idag blir det fortsatt prismärkning av alla nya varor...
Senaste att komma hem är Nordal och Miljögården.
 
Mattan kommer upp i nätbutiken senare.
 
Ha en riktigt fin dag!
//Mariette


Inga kommentarer: