lördag 5 oktober 2013

Lördagshälsningar...


 
Hej fina Ni!
 
Idag är solen långt borta och det är riktigt mörkt...
Men då blir det desto mysigare att tända ljus och vara inne.
 
Innan jag ska mysa hemma efter jobbet så ska jag ut och springa.
Längtar.
 
Sen ska det bakas och provas nya recept. Både på bakningen och kvällsmaten.
 
 
Idag har jag stått i "kransverkstan" och jobbat för glatta livet.
 
Älskar att göra kransar så är det bara...
Kan riktigt längta tills doften av granris fyller butiken...
Och det glädjer mig mycket att ni redan börjar fråga om det blir kurs till advent, och det blir det.
 
Håll utkik på bloggen framöver för mera information om det.
 

 
Krans med grön mossa, spansk mossa, lammöron, lava, vita valnötter, rep och några röda bär som jag använder flitigt men inte har en aning om vad de heter...
 
God lördag!
Vi ses!

1 kommentar:

ifni design sa...

Trillade hit via Sköna hem. Vilka otroligt fina kransar du gör! Älskar också hösten med sin färgprakt och allt fint den har med sig. Tack för fina bilder!