tisdag 21 januari 2014

Solspeglar))!

 
God morgon!
 
Så här några dagar efter Formex mässan så jobbar hjärnan för högtryck med hur man vill ha det, vad man ska komplettera med, vad man beställt, vilka leverantörer som ska fyllas på med och hur våren/sommaren ska se ut i butiken.
 
Det är alltid mycket man vill
 och det kanske är bästa drivkraften...
 
Bilden ovan är från Frejas Bonings monter på mässan och denna gången har jag beställt hem den underbara solspegeln som syns där på väggen.
Den är fantastisk och sticker verkligen ut i ett rum.
Har liksom inte kunnat glömma den...
 
Som sagt, mycket är det att se fram emot denna säsong och det känns väldigt roligt.
 
Har några leverantörer vars kataloger och beställningar jag verkligen måste ta tag i så fort som möjligt...
Snart är ju redan januari slut,
 tiden går fort, oavsett om det är sommar och sol eller vinter och snö))!
 
Vi ses!

5 kommentarer:

chatarina sa...

Verkligen fin spegel! Kram

Anonym sa...

Mycket fin! Hur stor är den, vad kostar den?

Tulipa sa...

Visst är de fina!
Tyvärr vet jag inte mått och pris ännu. Det kommer senare när jag får in dem till butiken.

Med vänlig hälsning Mariette

The Place To Be sa...

Jag var på Formex för första gången och var glad att jag inte skulle göra några inköp :-). Det var mycket att ta in. Men så otroligt kul!

Kram Malin

Anonym sa...

Jättefin! Kanske något för mitt nya rum på jobbet? En stor härlig sol som glänser o piggar upp hela dagen!