tisdag 25 februari 2014

Från blondin till brunett!


 
Hej Hopp Tisdag!
 
Så var sportlovet över för denna gång och vardagen är igång som förut.
 
Något som inte är som förut är mitt hår!
 
Eller ja, jag har ju färgat det mörkt förr och nu var det dags igen.
Mörkt med lite ljusa slingor...
En vår make-over,
 eller kanske en New York make-over...haha...
Jag inser att jag är med mig själv som med inredningen.
Jag vill ha förändring.
Jag tröttnar. Variation och ombyte är kul.
Att alltid se likadan ut är inte min grej riktigt...
 
Så nu är det bruna lockar som gäller.
Har sett sån här ut några dagar nu så jag börjar känna igen mig själv igen. Det tar alltid någon dag att vänja sig faktiskt...
 



 
Här över oss kom nu äääntligen solen fram idag.
I eftermiddag ska jag förhoppningsvis hinna njuta en runda av den tänkte jag.
 
Längtar efter en skön joggingrunda.
 
// Mariette

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Såååå snyggt!!!
Ja förändringen vindar blåser in lite överallt när solstrålarna tittar fram ,-)
Här röjs det för fullt just nu.
Är hemma med en sjuk liten tjejja som bara orkar ligga i soffan, stackarn... Så jag passar på att rensa o röja undan en del här nu. Först ut är köket:)
Just nu sover hon...
Ha de gott!
Kram Anna

Hajan sa...

TITTAR BARA IN PÅ EN LITET BESÖK.
TYCKER ATT HÅRET BLEV JÄTTESNYGGT,
SÅ ROLIGT NÄR MAN KAN ÄNDRA.
LYCKA TILL MED DITT NYA HÅRSVALL.

KRAM hAKJAN

Lilla Majken sa...

Du är alltid fin i håret, så är jag avis minsann på dina fina flätor och håruppsättningar.

Kram Therese

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är härligt med förändring, nu på våren vill man ändra lite här och där. Fixa lite med sig själv och lite nya kläder...och även i sitt hem, nya gardiner, kanske plocka in lite pasteller, några vårblommor...kan det vara ljuset och vårsolen som inspirerar? ;-)
Kram,
Regina