torsdag 6 mars 2014

Fjäderfrossa och härlig respons!

 
Nu har vi total fjäderfrossa!
Den tidiga våren ger ju en liksom glädjefnatt!
 
Och det har inte bara drabbat mig märker jag...))!
 
 
I verkstan har vi kaos då vi bombarderats med fem leveranser och allt ska hinnas packas upp och prismärkas.
 
En utav favoriterna som kom igår var Tine K.
Det är ren och skär lycka att få plocka upp deras grejer...




 
Senaste dagarna har det trillat in roliga anbud och förslag och jag kan inte bli annat än förvånad och glad att ni "hittar" mig!
Jag måste dock träna mig i att säga nej till mer än vad jag hinner med.
Men nog blir man stolt när folk tycker det man gör är bra.
 
Att få respons för sitt arbete som man brinner för och som man ägnar största delen av sin tid åt det betyder otroligt mycket!
 
 
Nu är det dock mera vårfix och prismärkning på gång!
Jag skulle vilja svepa fram och vårfixa överallt men det tar sin lilla tid!
 
Nya fjädrar och lite ny keramik och påfyllning av de vackra avlånga faten från Tine K finns nu i nätbutiken.
 
Kram från mig!

2 kommentarer:

Lindas plats sa...

Tittade in idag på din nätbutik och vilka fina saker du säljer.
Kram Linda

Elna sa...

Vackra bilder och ja det lider snabbt mot påsk.

Kramen