måndag 26 maj 2014

Att bli lite bortskämd...

 
God morgon Vänner!
 
Åh det är alls inte dumt att åka till jobbet en måndag morgon
 när solen skiner
 och det känns som sommarmorgon
 och när man svänger in på gården bakom butiken
 blommar de vita buskrosorna för fullt och doftar ljuvligt...
 
Något annat som doftar magiskt är min fina morsdagsbukett som de överraskade mig med igår morse.
Det är alltid det där med själva överraskningen som är så roligt och glädjande tycker jag.
 
 
Igår efter Mors Dag middagen kunde jag inte låta bli att ta några kort på den fina buketten...
Det var helt vindstilla och ljummet och en vacker sommarkväll.
 
(de hade köpt buketten i smyg, från min butik förstås...haha...!!)
 

 

 
Hoppas ni också blev ompysslade och lite bortskämda igår.
 
 
Nu kommer snart blombilen hit till butiken. Och eftersom det är utesäsongs/planterings tider är det extra mycket jobb))!
Måndagar betyder krukväxt leverans på morgonen och vid lunch påfyllning med snittblommor.
Misstänker att en leverans från Tine K kan vara här idag också...
Och så har jag lovat dottern att vi ska shoppa lite hon behöver i stan...
 
Denna dagen kommer att susa förbi...
 
Ha det fint!
 
Kram

Inga kommentarer: