måndag 19 maj 2014

Lisbeth Dahl paraplyer!


Åh dessa underbara paraplyerna från Lisbeth Dahl!
Så där fint lagom romantiska och med ljuvlig form och små fina detaljer...
 
Hej!
 
Måndag och Mors Dag vecka.
Nu går det så fort så fort och man önskar att tiden kunde stå still lite...
 
Igår försökte jag komma ikapp i alla fall lite i trädgården som verkligen växer ifrån mig i år.
Man kanske inte skulle ha så stort hus och så stor trädgård...
Den tanken har jag tänkt flera gånger i år i faktiskt.
 
Att få livet att gå ihop är inte lätt...
 
Men hur skulle man kunna flytta från en av de vackraste utsikter som finns....
Det skulle vara till en ännu finare utsikt då (!!).
 
 
Vi tog lite bilder på de nya paraplyerna på vägen nedanför vårt hus i lördes när solen sken och det vara sommarfeeling och man kunde ha sommarklänning som går att snurra så den flyger som en vind...
 




 
Snurrar nästan av vägen...
 


 
De fina paraplyerna hittas nu i nätbutiken.
 
 
Ha en riktigt bra måndag!

2 kommentarer:

Helena sa...

Vilka härliga bilder, och vilken somrig och fin klänning! :-)

Ikväll ska jag blogga om när jag besökte dig! Tänk att det redan gått över en månad, vad fort tiden går! Jag är ännu tjockare nu. ;-)

Stor kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken snygg paraplymodell du är i den vackra gröna klänningen! Ja, Lisbeth Dahls paraplyer är så snygg! Den där boken fr Hannu skulle jag med vilja ha, verkar vara en livsnjutarbok i min smak! Tack för fin inspiration och läckra blomstrande bilder!!!