tisdag 6 maj 2014

Solspegel på väggen där...


 
När jag var i New York kom dessa fantastiska solspeglar hem till butiken...
 
Jag vet inte hur länge jag drömt om dessa speglar men de har funnits i bakhuvudet länge över vad som är det där extra stiliga och utmärkande i ett rum...
 
Inte sällan har man sett dem i reportage från någon fashionabel villa eller lägenhet med exklusiv stil och utvalda antikviteter och stilsäker smak.
 
NU finns de maffiga skönheterna alltså även hos oss!
(OBS; dessa kan vi inte skicka då risken att de går sönder tyvärr är för stor så därför är det avhämtning i butik som gäller)
 

 
En annan modell av solspegel...
 

 
Bild lånad från Sköna Hem
 
Nu när man landat i jobbet igen är det roligt att det droppar in leveranser.
Igår fick vi påfyllning från House Doctor som jag började fotografera så smått på eftermiddagen.
Tex har de randiga tvättkorgarna som är en storsäljare kommit in igen och så fick vi så fina fräscha randiga kuddfodral (stannar hos mig, fast inte alla..haha...) mm.
 
Om tid finns blir det ett inlägg med de fina sen.
 
Men dagen brukar rusa.
 
 
Vi ses fina bloggläsare!
Tack för att ni tar er tid att läsa!
 
Kram Mariette


4 kommentarer:

Linnéa sa...

Riktigt häftig spegel!! :)

Anonym sa...

Å äntligen fick du in denna spegel! Men ser ju att den inte går beställa. Får jag fråga om du vet något annat ställe man kan beställa från( har på tok för långt för att hämta den- norra norrland) MVH Marita

Tulipa sa...

Hej Marita!

Jag vet inte vem som mer säljer den... Men googla på leverantören Frejas Boning så får du upp telefon nummer mm och kan höra med dem vem som också beställt hem den...
Lycka till!
Den är sagolikt vacker...

Med vänlig hälsning Mariette

RobS sa...

Den andra spegeln?
Vart kan man köpa den? Vem är tillverkaren?

Rob