måndag 2 juni 2014

Joggingturer

 
Efter en solig stekhet joggingrunda "in my hoods"!
 
God morgon Måndag!
 
Åh denna dag började med att jag försov mig... Händer i princip aldrig men idag gjorde det det! Som tur var så hann vi i tid ändå men man blir ju helt förskräckt alltså... Inte bästa starten på dagen... Men solen skiner denna dag, igen, och det är kaffe, boka hämtning av paket och blomsterinköp som står på agendan innan man är färdig med måndagens första måsten.
 
Detta toklängtar jag dock efter just nu.
Att få sticka ut och springa...
 
Vad jag älskar det...
 
Igår ägnade jag mig åt trädgårdsarbete så ikväll blir det en löparrunda igen.
 
Bästa bästa känslan!
 

 
Svettig på ryggen, men det hör ju till efter en runda!!)))!
 
Mina färgstarka löpartights har jag köpt i New York. Hittade lite coola träningskläder där som jag fyllde på garderoben med. Mina nya asics löparskor som jag också inhandlade "over there" har jag dock sparat på... Denna asics modellen som jag har på dessa bilder är från i fjorl och de håller lite till även om de så smått börjat gå sönder. De slits en del när man springer mycket.
Men just denna modellen är grymt bra så nya skorna är samma fast årets modell.
Kvalitet på löparskor är ett måste när man känt skillnaden!
 
 
Ha det fint.
Vi ses!

Inga kommentarer: