torsdag 10 juli 2014

Goddagens från butiken!

 
Nya möbler har hittat fram inne i butiken...
 
 
Hej Torsdag och härliga sommar!
 
Hoppas ni har det bra i värmeböljan!
 
Här jobbar vi på och fixar och grejar.
Det är roligt att det även i ett litet samhälle märks att det är turisttid och semesterfarande.
Knäred är litet, men många passerar när de ska köra till strand och bad eller bara för att de måste besöka butiken på sin semester genom landet.
DET är väldigt väldigt roligt!
 

 
Charmiga nya antika möbler...
 
 
 Fint gammalt skrivbord som vi fått hem och ny läcker silvrig pall på tre ben, perfekt att även tex ha i en hörna...
 


 
En del av glaskloten som kom hem i måndes hänger nu fint i fönstret...
 
 
Ute i trädgården har vi glaskloten på pinne...
 
 
Och vet ni...jag kan inte se mig mätt på dem...
Jag tycker de är mer än fantastiska...
 
 
Vi har många färger och storlekar att välja på.
Dessa exemplaren som skymtar här står för tillfället i det fina runda landet på gården där allium och lavendel blommar så vackert tillsammans...
 
 
Njut av dagen!


1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Wow vilka fina glasklot!!! De på pinne att ha i trädgården är verkligen fina! Om jag hade vägarna förbi skulle jag absolut titta in till dig=)
Kram,
Regina