onsdag 16 juli 2014

Ja hur ska man kunna vara ledig...?!


Absolut finaste sättet att samla ett gäng lyktor och små vaser är ju på ett marockanskt brickbord... Skimret i brickan gör det hela ännu mera levande och så ser man det lite uppifrån...
 
 
Hej Onsdag!
 
Oh yes.
 Jag börjar nästan räkna ner till semester nu.
 
Jag har som vanligt den där känslan av glädje kombinerat med lite skuld...
Hur ska man kunna vara ledig...
Egentligen borde man jobba heeela sommaren för det är så mycket turister och kringresande folk och söta bloggläsare och instagramföljare och andra som passar på att komma dessa dagar...
Men som tur är har jag ju en mamma som kommer att ha öppet här i butiken många dagar ändå!
Så alla ni som eventuellt funderar på att göra ett besök på er semester...är dörren öppen är här öppet! (Vi tar dock inte hem snittblommor och en massa krukväxter under semestern)
 OCH, ska ni köra en bit, ring innan och kolla så hon inte är borta just den dagen.
 För lite kortare dagar och även små tripper kommer hon också att ta sig för. (Hoppas jag!!!)
 


 

 
Idag försöker jag bla fixa lite med möbler.
Ett nytt högre skåp ska målas svart, brukar vara populärt!, och just idag blev denna lilla söta pall/stol färdig.
 


 
Tack för att ni kikar in!
 
Kram!

2 kommentarer:

Hon som talar med blommor sa...

Önskar dig en härlig semester! Sommarkram /Carolin

Unknown sa...

Thank you so much for hosting another wonderful party!
I hope you had a great weekend!
Artistic Living Room