söndag 20 juli 2014

Riktig sommar!

 
Baliparasoll från två håll!
Vattenvy och husvy!
 

 
Hej på Er!
 
 
Hoppas ni mår bra i den ljuvliga värmen!
 
Det som gäller nu här är att försöka varva ner... Tänka i semesterbanor och njuta.
Stressa ner, ta saker med ro, låta allt ta sin tid...
Tror det tar några dagar innan jag kommer dit. Det är inte så att man bara knäpper av jobbet för att det står semester i almanackan. I huvudet är man ju fortfarande i samma banor som i fredes och igår och alla dagar där innan.
 
Men det efterlängtade är här så nu ska jag njuta och uppleva saker.
Samla energi och kraft för nya tag i augusti.
 


 
Bild från igår kväll när solen gått ner för ett bra tag sedan men det var fortfarande såååå sååå varmt... Kändes som Medelhavet på hemmaplan!
 
Här är det fix och röj idag blandat med sol och bad.
 
Vi ses.
 
Kram Mariette


2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Oh jag älskar mitt Bali-parasoll. Det har dock blivit lite "sunkigt" i tyget efter att stått ute mycket. Har du några tips på hur man fixar till det?

Kram Jenny

Anonym sa...

Vilken parasoll! Fjärlien var väl fångad. De flesta fjärilsbilder jag försöker ta blir tyvärr utan fjärli när allt är inställt. Njut av den vackra sommaren!