söndag 21 september 2014

Sommarens sista suck...


Bild från instagram.
Septemberlycka att kunna gå med bara ben och axlar och nytvättat hår en kväll så här sent på säsongen och det är bara varmt och gott...
 
 
Hej Finaste!
 
Vilken dag det var igår.
Som sommarens sista suck.
 
Vi satt i uterummet hela långa kvällen med tända ljus och lyssnade på sommarens låtar och det var första gången vi gjorde det sen semestern var slut för det har inte varit så varmt att det inbjudit till en helkväll där ute.
 

 
Vildvinet är så vackert nu...
 
Tänk när jag cyklade förbi detta huset långt innan jag visste att jag skulle bo här och beundrade det där vildvinet...
 
Lustigt att det sen blev så att jag hamnade här.
Ödet eller slumpen...
 
Jag har tom kort härifrån då bara för att jag beundrade den där färgen till huset så mycket...
 

 
Enjoy Candles som blivit min favorit!
Hur magiskt är det inte att ha dem ute en ljummen höstkväll...
Ingen risk att de blåser ut heller!
 
 
 
 
I veckan fick vi hem nya smycken från Pearls for Girls så nu glittrar smyckesstället extra mycket igen.
Några få hittade in i nätbutiken under gårdagen.
 
Ha en härlig höstig söndag!
 
Kram!

1 kommentar:

AnnaHelena sa...

Tänk, så märkligt att det kan bli så. Man vet så lite om hur framtiden ser ut. Du har ett fantastiskt fint hus med ett magnifikt läge! Och fint vildvin! :-)

Kram // AH