onsdag 10 september 2014

Extensions off och lite annat!


Utan mina extensions och med en trist tre månaders utväxt, men med en cool busig  fläta som funkar i relativt kort hår.
 
 
Hej!
 
Så var sommarskorna satta åt sidan och strumpbyxorna har åkt på till dagens kjol.
Ett hösttecken som så många andra just nu.
 
Igår var jag hos frissan och plockade ut mina extensions.
Åh vad kort hår man får då helt plötsligt, och jag gillar det inte!
Undrar när jag ska vänja mig igen vid kortare hår...
 
Idag ska jag i alla fall bli fin och fixa slingor och nya längder men så här såg det ut igår när längderna plockats bort...
 


Igår kväll när jag var ute och gick så var det så otroligt fint med en sol som kom fram efter en hel dags regnande och det började sakta skymma och ånga och fukt steg från marken och det var så där dimmigt lite mystiskt nordiskt vackert med höstfärger på träd och mark...
Då kommer det plötsligt en älg med en kalv bakom sig lunkande ut på vägen en bit framför mig...
Så fint och nästan lite overkligt...
Men, man tänker förstås att de där vill man inte krocka med!
På samma sträcka har jag nämligen kommit en kväll precis när en kille kört på en älg.
Usch... Otäckt och stora är de...
Vi är aldrig ensamma där i skogen och på vägarna.
 


Enjoy Candles och kudde Design By.
Från min butik.

 
Mina kära Enjoy ljus flyttar runt nästan varje dag och kväll.
Lika fina som jag tycker de är ihop med någon form av dekoration så tycker jag de är så snygga att ha enkla på en ren yta, så som man inte skulle våga sätta levande ljus utan att ha något under.
 
Ha en fin dag!
Här lyser nu solen!
 
Kram!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Ååå vilken fin fläta!!
Jag sparar ut mitt hår igen jag;-)
Ha en fin dag, brrr nu är strumpor på igen och kofta..
Kram Anna