måndag 29 september 2014

Krans, strul och mera nytt.


Krans i grönt.
Visst är det fint...
 

 
 
Och vad fångade mitt högra öga när jag skulle ta kort på min krans...
En liten spion i buskarna... Haha...
(Elsa i utkanten.)
 
 
Blommande murgröna, benved och humle.
Mycket finns det att hämta i trädgården så här års...

 
Stilrena snygga ljusstakar för väggen...
Nyss hemkomna och upp kom de så klart.
 

 
Tine K ljuskopp i färg Phantom.
 
Fint att blanda ljuskopparna...
På vårt köksbord just nu...
 

 
Hej Hallå!
 
Härligt är det att börja veckan med fullt upp och så är det verkligen idag!
Nya varor, nya blommor och många fina kunder.
Kan inte bli bättre!
 
Det var tydligen så att under kvällen igår så gick det inte att handla i nätbutiken.
Jag märkte att det inte funkade när jag inte kunde lägga in nya varor, vilket jag skulle gjort på kvällen, men jag har även fått höra det idag från kunder.
Men nu ska det gå bra igen och jag har även lagt in fin fina ljuslyktor...
Både för bord och vägg.
 
Ha en god måndag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar krans! Nu är vi flere från Åland som läser din blogg :) Jag hade glädjen att besöka dig i juni och det var en av höjdpunkterna på vår resa till Skåne! MVH Monica

Vitt hus med svarta knutar sa...

Wow vilken vacker krans! Jag gillar färgkombinationen, jag tycker den ser vårligt ljusgrön ut (om jag inte visste att växterna tillhör hösten). Vilka fina ljuslyktor, både de på väggen och de på borden. Maskerna var också fina.
Kram,
Regina

Jenny sa...

Superfin krans och så himla mysigt med ljuslyktor!

/Jenny

Tulipa sa...

Hej Monica!

Tack snälla!!!! Vilken fin hälsning!
Sånt blir man sååå otroligt glad för!
Det värmer i hjärtat!

Ha det fint på Åland!

Varmaste hälsningarna Mariette

Anonym sa...

Hej,
vilken underbart tät och härlig krans! Skulle du inte kunna göra ett inlägg här på bloggen om hur du binder dina kransar?
Undrar även om du har några tips på hur man får till balkonglådan nu i höst med lite olika växter utan att det för den sakens skull känns "uppradat" som det gärna gör för mig i en lång och smal låda. Tycker det är mycket lättare att få till det snyggt i en rund kruka.

Hälsningar från en ny läsare