söndag 16 november 2014

På julinspiration!

 
Hej mörka blåsiga söndag!
 
Idag har jag varit och laddat med fin julinspiration.
 
Vi var i Hittarp (endast för branschfolk, det brukar alltid vara någon som undrar när man nämner sånt här eftersom det så klart är roligt.)
 
Jag tog lite bilder på inspirationsutställningen.
 
 
Hjärta som adventsljusstake,
 för den som har gott om plats...

 
Krans med liten slinga...
 
För min del tyckte jag det var väl värt att offra den lediga dagen till detta för vi fick inspiration och hade en proppfull bil full med godsaker med oss hem igen!
Ni vet så där full att det vill ramla ut när man öppnar dörrarna))!
 
Finfina växter och blommor av alla de slag köptes med hem, (som bla cederträd) och fint dekorationsmaterial inför mina pysselkvällar i butiken, men även så klart till butikens egna kransar och dekorationer.
Vackra band, lovely kottar, näverpynt, julkulor, mm mm.
Det där lilla extra man alltid är på jakt efter tyckte jag att jag fann.
 

 
 I år är det mycket med små batteridrivna slingor i blomsterdekorationerna.
Vackert tycker jag...
 






Blomsterhälsningar från mig!

4 kommentarer:

Familjen R sa...

Oj vad mycket fint. Speciellt de där roliga träden på stam. Ascoola! synd att man bor där man bor. Här finns det inte ens hyacinter än. :( Tack för inspirationen!
Trevlig kväll!

Cat sa...

Så fantastiskt mycket fint. Det kan jag förstå att det var inspirerande.
Ha de gott. Catarina

AnnaHelena sa...

Så fint! Kul att få lite inspiration! Och du - så fin ommöbleringen ser ut! Gillar din solspegel!

Kram // AH

Ekenäsliv sa...

Sån massa härlig inspiration!
Å så fint det blev när du möblerade om! Om jag inte har kommenterat det;-)

Ha en fin start på den här veckan!
Kram Anna