tisdag 30 december 2014

Festliga tider.


Hej finaste!
 
Vad gör man dagen innan Nyårsafton?
 
Fixar för nyår förstås!
 
Jag måste säga att lika mycket som jag älskar det rena vita till nyår så tycker jag det är helt fantastiskt härligt med färger!
Som ett fyrverkeri av fräscht!
 

 
Pärlhyacinter i glasljuskoppar och karameller till ljuslyktor.
Mmmm...love it!
 
 
Liksom det skira vita...
Så vackert mot vintern...


 
Glas är alltid fint att lägga under en dekoration.
Här glasskiva från antiken ute på gården.

 
Mot buketterna och blommorna!
 
 
Imorgon Nyårsafton har vi öppet 9-13.
Nyårsdagen stängt.
 
 
God fin tisdag på Er!


1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Hej fina!
Visst har det fixats här. Klippt och pysslat en "Happy New Year" girlang, dukat och fixat desserten:)
Vi ska fira med min syster o hennes familj här. Resten av maten hjälps vi åt med.
Vi börjar dagen med en bastu nere vid vattnet... Så mysigt att kunna sitta i en varm bastu o blicka ut över havet:)
Nu önskar jag dig ett riktigt Gott Nytt År!
Varma kramar Anna