fredag 5 december 2014

Lyktor i mörkret...

 
Att säga välkommen vid entrèn, hur viktigt är inte det...
 
Hej Fredag!
 
Ja det känns galet skönt att en helg utan en massa måsten och krav väntar.
Jag behöver tid. Jag behöver bara vara.
 
Denna helgen ska det få vara så också.
Göra det man vill och känner för.
Ta sig tid att spela spel med barnen, dricka glögg, piffa och pynta, kanske baka (det vore trevligt!), och så ta tag i den gigantiska strykhögen då förstås!
 
Efter att ha sett på Ernst igår så känner jag att jag vill ha hem granar...Till dörren...
I enklare modell förstås än vad den gode Ernst gjorde, men lite gran i alla fall!
 
Ja det får nog bli lite entrèpiff!

 
 
Dessa rostiga marockanska lyktorna finns i butiken i olika storlekar av större modell.
Denna storleken finns i nätbutiken.
 

 
Decemberhälsningar!

2 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Jag önskar dig precis en sån helg som du vill ha! Älskar förresten de där lyktorna!

Kram // AH

angie sa...

ihre dekoration ist sehr schön!!! liebe grüße von angie aus deutschland