onsdag 14 januari 2015

En ny härlig säsong står för dörren!

 
Alla bilder i detta inlägg Affari
 
Inspirationsbilder behöver man så här års.
Jag älskar att titta på sånt här och fundera på vad jag vill köpa in till butiken, hur en ny säsong ska tolkas i min butik i inredningsväg.
Det finns ju massvis man skulle vilja köpa in. Utbudet är oändligt.
Det gäller förstås dock att plocka russinen ur kakan för just ens egen butik och vad man tror blir lyckat och efterfrågat kommande månaderna.
 
Gissa om jag är laddad för Formex nu.
Alltså jag är tom rädd att bli sjuk nu så jag inte kan åka...vore inte kul...
 
Det där Formex pirret i magen får jag innan jag ens är där!
 
 
Affari är en av våra trogna leverantörer och därifrån lade vi en order förra veckan. Det gäller som sagt att även beställa innan mässan öppnar för att få tidiga leveranser och för att saker och ting tar slut!
Hos Affari var det redan saker jag ville haft som var slut!
Så ja, här får man inte ligga på latsidan och vänta.
Känns i alla fall skönt att redan vara igång med flera större beställningar.
 
På Formex har jag siktet inställt på några nya leverantörer jag ska spana in plus favoriter förstås som jag måste handla av som jag bara älskar i inredningsväg.
 
Bildnjutning!
 
Varsågoda!
 










 
Ha en fin dag vänner!
 
Vi ses med mera inspiration, Stockholm, Formex och annat kul snart igen!
 
Kram Mariette

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Å tack vilken härlig inspiration!
Man blir ju verkligen sugen på utomhusliv och längtan efter vår och värme gör sig verkligen påmind..:)
Ha de fint på Formex!
Kram Anna