söndag 18 januari 2015

Ett extra plus i kanten.


 
När man åker på inköpsresa till Stockholm och Formex är det verkligen inte alla gånger man hinner med stan och shopping för enbart egen del.
Det var det dock inbokat tid för denna gången eftersom vi hade det hela som en kombinerad tjejtrip/inköpsresa.
 
Jag hittade riktigt mycket i favoritaffären Zara och det blev även mitt första besök på Zara Home och där var tokmycket snyggt!
Jag hade en stor kasse med mig där ifrån!
Jag fyller mestadels vårt hem med saker från egna butiken förstås, men ibland måste man komplettera med saker från andra.
 
 
Ett av "fynden" jag gjorde igår var mössan jag sprang på inne på NK hos Tommy Hilfiger.
Faktiskt har det blivit två mössor på en vecka nu))! Men hittar man nåt man gillar gäller det att slå till är min filosofi.
Annars bara ångrar man sig. Speciellt när man är i Stockholm ca två gånger om året!
(inte mycket att skryta med inte).




 
Kram!


2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Jättefin mössa på jättefin tjej:)
Har sett dina fina bilder från formex med, tack för all uppdatering från en som inte varit där..*snyft* ;-)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

♥Linda♥ sa...

Så fin du är i mössan! Kul att fynda sådana finheter! Och din kappa är hur fin som helst!

Kram!