måndag 26 januari 2015

Lyckodjur och annat fin fint!


Ny snygg matta från Cozy Room, en av flera nyheter i nätbutiken idag.
 
God Kväll!
 
Hoppas ni mår bra!
Det är ju inte så att januari får en människa att må tip top och sitt allra mest strålande bästa tycker jag, meeeen det är trots denna ruggiga, regniga måndag en bra måndag.
 
Jag hade måndagsångest för många många år sedan men sen jag skaffat mig ett jobb jag trivs med är det inte så.
Det betyder mycket. Ja nästan allt!
Började dagen med blomsterinköp, sen träffa en blivande brud och sedan kom nyheter levererade åter igen till min dörr, det är ju hipp hurra varje gång, jag bara älskar det...
 
Så fram med favoriter i repris i butiken och en del annat står i verkstan och väntar på att få komma fram och att bli fotograferade.
Sysselsättning har jag alltid så jag skulle behöva vara två i en))!
 

 
Lisa W Breitholtz A5 artprints tog slut direkt men fler är på ingång så ni som vill ha den storleken, håll utkik.
 
 
Jag har totalt fastnat för Lyckodjuren.
Dessa små unika ting som är hästar i järn och sägs bringa tur till sin ägare.
Var sådan är unik och ej exakt likt någon annan...
Också en av dagens nyheter.
 

 
Blir det Guldbaggen på TV;n ikväll?
Jag gillar Petra Mede så det får det nog bli för mig.
 
Kram!

1 kommentar:

Petra sa...

Ett sådant där Lyckodjur vill jag ha! Var köper man dem? Hos dig?
Nu är vår skänk också målad om du vill kika finns bilderna på min blogg.
Ha en fin måndagkväll i soffan med Guldbagge.
Kram Petra