måndag 5 januari 2015

Silvriga ljusstakar och Trettondagsafton!

 
Halloj!
 
Idag är jag på språng lite mer än vanligt.
 
 
En måndag som är en fredag kan vara rätt så rörig...
Nya blommor ska hämtas, nya blommor kommer även hit, kalasdag för många och även för mig som ska hem och fixa mat (hjälp vad jag kan stressa upp mig med att få allt klart i tid, att maten ska räcka, att det ska bli bra...Någon som känner igen sig?!)
 

Lite nytt fint i silverväg att hänga upp och tända ljus i finns nu inlagt i nätbutiken.
 
Korten är tagna i både skymning och morgonljus vilket ni kanske märker på de olika ljusen i bilderna.
 

 
Ljushållarna med en cirkel i mitten är väldigt vacker tycker jag...
 
 
Denna ljuslyktan med glaskupan funkar lika bra som vas som till värmeljus.
Bra när man kan variera!
 
 
Idag morse slog det mig, men jösses,...det är ju Formex redan nästa vecka!
 
Tiden går så fort.
Men så kul ska det bli att beställa hem en massa mera nytt!
 
Som kvällslektyr igår blev det en leverantörs katalog och det blev många kryss på vill ha!
 
Vi går mot en härlig vår!
 
Men tills dess och idag,
Önskar er en fantastiskt mysig Trettondags Afton!

1 kommentar:

Julia sa...

En arribar a aquest dia, no puc deixar de pensar en la infantesa, aquells moments plens de màgia, que tots hem viscut en la nostra infància

Feliç Nit de Reis ♕ ♕ ♕

✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿
. . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .
……...…♥ •.¸.•´♥……………
Elracodeldetall.blogspot.com (^‿^)✿ petons