fredag 6 mars 2015

Fredagsnytt!


 
Hej!
 
Vad roligt att det blev sån respons på sjalarna direkt!
Men så är de så snygga och har ett väldigt bra pris också...
Sjalar är oftast dyrare...
 
Jag brukar för det mesta välja att inte köpa om saker till butiken, söker hela tiden nya fina inredningsdetaljer men så finns det undantag.
Förstås!
Som med allt i livet!
 
Därför finns nu åter igen vasen Dot från House Doctor hemma...
 
Här syns den med den nya vackra asymmetriska ljusstaken i guldfärg även den från House Doctor.
Tycker den är riktigt stilren och fin...
Och så blir det lite extra om man vill pynta runtom den, direkt på bordet...
Just nu får det förstås bli med ägg och fjädrar!
 



 
Igår kom påfyllning av isländska långhåriga lammskinn.
Plädar, skinn och kuddar är så fint att "strö ut" för att mjuka upp inredningen med...
 
 
Gräddvita rosen Avalanche pryder vasen vackert...
Och så är denna vas så bra att ha på ett bord för den är inte så hög så man ser varandra och är "inte i vägen".
Den är en perfekt bordsvas med andra ord.
 
Hoppas ni får en mysig fredag.
 
Många kramar till er snälla söta!

2 kommentarer:

Laila sa...

Så alla nya sjalar igår och tipsade en vän som tycker min sjalar ( som jag köpt hos dig så klart). Så idag gick hon banans och köpt flera stycken. Men jag förstår henne för jag älskar mina sjalar.
Ha en riktigt skön helg
Kärlek och harmoni
Kram

AnnaHelena sa...

Ja, nu känns det härligt att ta fram alla ägg och fjädrar igen!
Söt vas!

Kram // AH