lördag 14 mars 2015

Påfyllning i sjalfamiljen!

 
Hej fina ni.
 
Lördag och var är solen?
Jaja... Det är ju helg ändå...Men nog vill man ha den där blå vackra himlen och solen som värmer ett fruset vinterhjärta...
Jag tror att mina uteplaner för denna helg får bli inneplaner om vinden ska vara så här ruskigt kall och solen långt bortom molnen...
 
Vi har fått en ny medlem till sjal familjen!
En ny variant av de populära Allis!
 
Här i beige med blå inslag och härliga rosa kanter...
 
 
 

 Adela blå som jag måste slå ett extra slag för eftersom den har en underbar blå färg...
Hur fin som helst till alla jeansplagg, vita byxor...ja...en riktigt somrig fräsch sjal...

 
Det blåste hur mycket som helst igår när vi skulle försöka ta några bilder...
Det gällde att hålla i allt så det inte blåste iväg i vattnet...


Och så en bild från i höstas...
Nu finns den populära Bolzano i lager igen!
 
Att man längtar efter att få lite färg i ansiktet igen...
Nu är man mest genomskinligt vit...(haha..)
 
Sjalarna hittas i butiken och nätbutiken.
 

 
Ikväll blir det förstås Mellomys.
Vem håller ni på i Melodifestivalen?
Jag röstar på Måns jag.
Men sen tycker jag Mariette (och tusan vilket vackert namn hon har!) har en grymt bra låt också.
 
Härlig lördag på er!
 
KRAM!

1 kommentar:

Malin`s Diner sa...

Så fina bilder och du är ju sååå snygg!

Kram kram