tisdag 10 mars 2015

Stjärnor och hjärtan och mer.

 
Stjärnklart!

 
...och lite kärlek förstås!
 


 


 
Hej i blåsten!
 
Det är vår som råder men det är kalla vindar.
Jag fortsätter plocka fram påsk, ägg och fjädrar och fixar med sakerna som måste flytta runt när det skyltats om.
 
I lördes beställde jag hem lite nya smycken i den klassiska stilen...
Dvs pärlörhängen, ringar, barnsmycken med pärlor, små underbara hjärtan och supersnygga stjärnor och ja lite sånt som är classics...
Några av dessa finns nu i nätbutiken.
 
Om jag måste välja en favorit är det helt klart stjärnhalsbandet, och ringarna med de klara kristallerna precis här ovan och ja...en favorit var det ju...hmm...
 
Men hur som helst.
 
Ha en fin tisdag.
 
Kram M


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, och tack rara Mariette för de vackra fjädrarna som jag hämtat i dag. Följer din blogg men har av och till problem med mina händer som inte vill koordinera med tangentbordet. Vissa problem att komma in på internet. Går dock ganska bra via chrome att komma in på Facebook.

Önskar dig en fortsatt fin vecka, tisdagskram Renate Wretefelt

Tulipa sa...

Hej Renate!

Tack själv söta du!
Hoppas du har det bra i vårsolen!

Kram Mariette

Anonym sa...

Hej igen Mariette!

Jag njuter av vårsolen och försöker ta tillvara på det optimala ljuset dagligen. Har alltid mått bäst då jag är i rörelse.

Mår inte bra men det är en lång historia. Mina händer/fingrar fungerar inte som dom ska av och till. Mått dåligt sen i början på aug 2014.
Yogan har blivit min bästa vän och redskap.

Ha det bäst du alltid snygga fräscha Mariette och det är en glädje för mig att titta in i din inspirerande fina blogg.

Kram Renate