fredag 24 april 2015

Körsbärsblom, hjärtan och tankar.


Jamen God morgon då fredag!
Idag är mina tankar och känslor redan på väg till det som måste göras idag.
Känns jobbigt...
Men det kommer att gå bra, men jag är nervös...
Kan inte fokusera på något annat...
Puh...
Djupa andetag...



Dagens bilder, lite blandat...
Det fina fågelbadet i järn finns nu i nätbutiken.
Många olika hjärtan har jag fått göra denna veckan...
Alla dessa älskade vi förlorar...
Livets gång...
Unga som gamla...

På en gammal spegel i vardagsrummet...
Tine K ljuskoppar och körsbärsblom...
Enkelt.
Fint.
De små facettljuskopparna i klarglas är tillfälligt slut men inkommer igen.
Det finns dock fler fina färger...
Som här på bild tex Aqua och Dust.
Lyckodjur också från min butik.


Fin fredag!

Kram M


3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Fin fredag till dig med och jag hoppas det du ska göra går fint.
Varma kramar till dig!
/Anna

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej en härlig fredag hoppas det du ska göra går bra .Kramar Rita

Anonym sa...

Hoppas du får en så bra fredag det bara går, och det du är nervös för går bra.
Dalkulla (tant)