måndag 17 augusti 2015

Då var vardagen igång!


Ja men då så...
Då var vardagen igång igen med buller och bång!

Idag vänder jag upp och ner på butiken...
Massvis av nya blommor ska fram, kyldisken ska fyllas med nya fina snittblommor och så ska det så klart skyltas om och snurras på saker och många nya fina nyheter ska fram i ljuset.

Det tar tid men så är det.
ALLT tar så mycket mer tid än vad man tror...


Började morgonen med att lägga in lite nytt i nätbutiken.

Batteriljusslingan som jag virat runt min spegel har en lite längre längd än de jag har i butiken sedan tidigare.
Denna längden blev perfekt att vira runt en spegel men även tacksam för bordsdukningar mm.


Smyckeshängare, glasbox till förvaring med fack...



Små fina vintage väskor som kommer senare i nätbutiken...



Och så detta ljuset i konservburk...
Fresh fallen snow...

Jag längtar inte efter vinter men älskar orden...
Det låter så vackert...



Det roliga med att komma till jobbet så här efter soliga dagar är att det kommit så många fina nyheter...
För nyheter det vill vi ju alla ha, och det kombinerat med ny fin vintage gör det extra bra.

Ha en fin måndag!

Kram M

Inga kommentarer: