onsdag 12 augusti 2015

Det rullar på...


Idag är en fixardag här hemma.

Alla i familjen har sina egna projekt idag och det målas och skruvas upp lampor, rensas både bland saker och ogräs (!) och så blir allt upp och ner tills det kan bli lite bättre än det var.

På förmiddagen lade jag in lite mera nyheter från Tine K som kom i måndes.



Marockanska grå fat och facettljuskoppar metallic i söta färgen dust som är som en oslipad liten diamant så fina!


Dessa stora härliga faten från Tine K är nya men kommer inte att komma i nätbutiken då jag vet av erfarenhet att de aldrig går att skicka! Spelar ingen roll hur noga det packas, det går liksom inte ändå när faten uppnår en viss diameter...
Så dem behöver ni inte leta efter i nätbutiken.

Mega korgarna finns ännu också bara i butiken då de kräver specialkartonger...
Jag lovar det är en konst att packa paket som ska skickas landet över...
Mycket keramik och glas och det kräver sin packning...



Den här bilden har jag lånat från Tine K Home.
Där ser ni tydligt hur maffiga de där öppna korgarna är att hänga upp och använda som lampa...



Den uppmärksamme kanske nu noterar att jag bytt spegel här i sovrummet...
En rund ramlös har fått flytta in, har sett dem mycket i olika bloggsammanhang nu, och den känns så enkelt fin.
Från min egen butik den med (så klart...hmm..)

Necessären från Tine K är i bomull och en sån där raring man gärna vill ha framme för den är så snygg, trycket är blockprintat.



 Fina detaljer som toffsen på dragkedjan...

Och så ett par nya doftljus som också landat i butiken...

Doftljuset med deras logga Lotus blomsten doftar citrus/verbena...


White tea & ginger är sååå god doftmässigt också...


Det var allt för idag det!

Kram M

Inga kommentarer: