torsdag 27 augusti 2015

Just nu...


Vilken dag det var igår!

Igår fick jag verkligen försöka ta det lugnt för att inte pulsen skulle bli alltför hög...haha...
Flera leveranser på en och samma dag...


Krans med ljung, hortensia, björnbär och kärleksört.
(ett kvällspyssel igår kväll, för att varva ner...?!!)


Jag menar EN leverans är ju kul och spännande...men när det blir flera och det backar in lastbil på gaveln och samtidigt budbil på framsidan och sen fortsätter det med felar under dagen...
Hihi...
Förstår ni känslan...
Jag menar allt som kommer hem till butiken är ju saker JAG valt ut för att jag tycker de är snygga, underbara, fina, stiliga, läckra, vill-ha-saker som jag sen förstås ska sälja men jag får ju ändå umgås lite med allt innan det försvinner...Jag får ju ta "hand om dem", fotografera dem, njuta av dem och älska dem lite. Göra min butik fin med dem.

Det blir hög inredningspuls av allt på en gång det vill jag lova!


Smyckesstället i butiken är nu påfyllt med vackra nya smycken från Pearls for Girls som kom hem igår.
Några stycken har hittat till nätbutiken, mera finns förstås i butiken.





Igår kväll fortsatte jag att fota nyheter.
På instagram skymtade man under kvällen något av det som komma skall i butiken/nätbutiken.

När skymningen började falla konstaterade jag att det fick räcka för dagen och sjönk ner i soffan och kollade nya serien Safe House på TV4. Så spännande!
Rekommenderas om ni gillar brittiskt och spänning!

För övrigt är det ju en riktigt mysig grej med denna årstiden...
Alla bra serier och program man kan kolla på när mörkret fallit.
Helt i min smak!

Ja jösses vad det är roligt att jobba dagar som dessa.

Nu är verkligen inspirationen på topp för mig.

Så...ses snart igen!
Kram från mig

Inga kommentarer: