lördag 15 augusti 2015

Ny gjutjärn.


Igår kom det stor härlig leverans från Affari!

Jag har inte gått igenom vad vi fått, men jag vet ju vad jag valt ut och beställt hem för fint förstås, och det som fångade mitt öga direkt när de stod där på bänken i verkstan och väntade på att prismärkas var gjutjärnsljusstakarna...

Har haft dem hemma i både vitt och svart tidigare men nu finns de alltså i dessa snygga färgerna...
Röd och Rusty green, (fast jag tycker de är rätt grå...,) hur som helst så är de otroligt snygga bägge varianterna och med den där fina vintage looken som passar så bra på just gjutjärn.


Var tvungen att prova dem igår kväll när vi fixade med kvällsmaten på grillen...

Det blåste ju lite igår men var annars en otroligt varm och härlig sensommardag.





Visst är de snygga?!

Hittas i nätbutiken.


Hoppas ni har en fin lördag!

Inga kommentarer: