torsdag 12 november 2015

Butik i november.


Lite butik en november torsdag.

Jag fixar på med juliga dörrkransar 
,-och lite annat där emellan också så klart!


Åh du vackra vintage bord du bjuder på känsla av tider som gått..



Ljuvlig vintage krona med kristaller till värmeljus...



 Fint med ljushållare i gamla flaskor...


Mysiga tider i november...

Hörde på radion igår en hyllning till denna månaden...
En hyllning för att november var kravlös innan december stressen började.
För att det fortfarande kändes mysigt att krypa in i mörkret och få tända sina ljus och värma sitt te om kvällarna...

Att få kura i mörkret, svepa om sig och bara vara...

Hmm...kanske det ja.
Kan väl skriva under på det mesta faktiskt,,,

Men lite mycket av mörkret är det ju förstås...
Samtidigt som det har sin charm...

Som med allt så har det sina för och nackdelar.

Jag älskar i alla fall att få börja vara pysslig på riktigt denna månaden!

Så nu har kranstiderna börjat!


Happy november torsdag!

3 kommentarer:

UlricaA sa...

Var inne och köpte kransen med klockan, såg den igår och bara kände den ska jag ha innan nån annan köper den! Så himla fin! köpte ett enjoy candles ljus oxå det blir fler vad fint dom lyser! står så fint härute på trappan. Får bli en lykta till och ett ljus till till stallet....sååå fina! hoppas ni mår bättre hela familjen! kram!

AnnaHelena sa...

De där stjärnljusstakarna är ju bara så himla fina! Snyggt med massverkan också!

Kram // AH

Anonym sa...

Du gör sååå fina kransar och dekorationer. Jag får alltid en massa inspiration när jag kollar dina bilder.

Mvh Åsa