söndag 29 november 2015

Julskyltningsdags...


Hej första advent.

Idag är det då julskyltning i vårt lilla samhälle och vi har öppet klockan 14-19.

Vi bjuder inte på snö som jag gör på dessa bilder, men väl julstämning, en omskyltad adventsfin butik och glögg och pepparkakor...

Igår körde vi järnet och hjälp så trött jag var när jag ramlade in genom dörren strax innan tolv...
Det var som att ha kört ett träningspass i flera timmar...haha...
Så det var med träningsvärk jag klev upp idag.

Ska fota i butiken sen när vi tänt ljusen...när vi ska öppna...

Nu håller jag på att plocka i ordning sånt jag inte hann igår...
Min mamma värmer glögg och packar paket och hjälper till att plocka och röja...

Kan säga man blir aldrig riktigt färdig...
Men det är väl så det ska vara..

Med i årets julskyltning finns bla dessa urläckra ljusstakarna...


Årets färg i skyltfönstret är grönt, brunt, svart och så förstås glas, vitt och silver...
Älskar färgerna som känns fridfullt sköna..



Denna fining finns nu inlagd i nätbutiken.

Ha en riktigt mysig dag.

Kram

Inga kommentarer: