onsdag 16 december 2015

Dags att posta julkorten...


Ja tänk snart har 2015 gått och det är dags för ett nytt oskrivet år.
2016.

Idag är det ju dags att posta sina julkort med julfrimärke så jag var duktig och skrev mina igår.
Tradition det där.

Och i år har jag varit lite extra pysslig också och faktiskt gjort TVÅ varianter av julkort...
Det har aldrig hänt förr så jag vet inte vad som flög i mig...
Eller så var det kanske för att jag fick ett så bra erbjudande så jag lyxade till det med två modeller av fina utföranden.
Det finns ju väldigt mycket fina varianter man kan klicka hem.


Fast att jag gjort två olika julkort så konstaterade jag igår att jag ändå beställt för få...
Hmm...inte första gången heller.
Man brukar ju komma på någon ny man skulle skicka till som man inte tänkt på när man beställde korten.

Skickar ni fortfarande julkort eller har ni slutat med det?

Jag har i alla fall slutat att skicka de där pliktskyldiga som man ska skicka till dem som ändå inga skickar tillbaka...om ni förstår vad jag menar...



Den fina lilla ljusslingan har vi några få kvar av i nätbutiken.

Ett dagens erbjudande kör vi också idag med 10% rabatt på allt från GreenGate.
Gäller idag 16 december.

God onsdag!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så fina du gjort!
Jag skickar fortfarande... Tycker det är trevligt med korten i lådan:)
Jag gör egna i datorn, som jag sedan beställer hos fotobutiken.
Så idag ska de på lådan!
Ha en fin dag!
Kram Anna

Meta sa...

Visst ska man skicka julkort det hör ju till Ibland blir det på datorn när inte tiden räcker till eller när handen vägrar skriva som det är ibland hos mig.
Du har då gjort fina kort och de som får blir säkert superglada, det skulle jag bli hemmagjorda kort är mycket värda tycker jag.
Önskar dig en bra sista dag i arbetsveckan
Kram Meta

Merja sa...

Jätte fina julkort! Klart jag skickar det och egen gjorda också. Jag och en kompis har som tradition att sitta och julmysa och knåpa med glögg och tillbehör till:)
Fin dukat julbord!
Trevlig helg!