lördag 5 december 2015

En julkalender lucka med rabatt!


En dag när vinden var stilla och vattnet låg blankt...

God förmiddag regnruskiga december lördag.

Dagarna rusar så snabbt och jag har ofta många planer och tankar som inte hinns med...

Att köra stadiga varje dag erbjudanden under december som julkalender i nätbutiken hade ju varit trevligt men hinns inte riktigt med. Men jag gör ett försök med att då och då fram till julafton slänga in något erbjudande, som idag då.

Idag lämnar vi 25% rabatt på de sjalar som finns i lager hemma.
Erbjudandet gäller under dagen och både i butik och nätbutik. (i butiken kan erbjudandet inte kombineras med andra rabatter).

Här på bilderna ser ni Kia blå.
En sjal som passar så där utmärkt till allt vad jeans heter och är!



Idag är det laddat för pepparkaksbak och därmed julstämning!
Jag ska också försöka vira in lite julklappar och "inventera" vad som mer ska inhandlas.
Har inte kommit så jättelångt med mina inköp.


Smile and the world smiles back at you!

Vi ses.

Kram!

1 kommentar:

UlricaA sa...

Håller med dig, jag är fruktansvärt trött på blåsten nu...och regnet. Allting är en enda sörja känns det som och det är sååå tråkigt! Dom där underbara vinterrundorna i skogen med hög lust är bara en enda lång plask i vattenpölar :) Hoppas ni får behålla strömmen, här var vi utan hela dagen igår pga träd över ledningen så det är väl bara en tidsfråga innan det ramlar fler, det är ju himla blött i markerna nu....kramisar!