fredag 18 december 2015

Min inramade bild från BGA Fotobutik...


God kväll i stugorna.

Här är det fötterna upp och helt slut men en rolig dag med mycket att göra.
Att julen står för dörren är det ingen tvekan om.

Ni kanske minns att jag skulle beställa en fotoförstoring och inte riktigt kunde bestämma mig...

Nu har jag i alla fall hämtat ut min nya inramade förstoring.

Det blev den bilden som jag av gulliga er fick förslag om.

Den från Öland och en kväll i solen, så där på kanten vid det stora glittrande löftesrika havet...

En bild som står för mycket positivt och fint.
Sommarminnen.


Just nu står den på skåpet från House Doctor.

Eftersom vi har högt i tak kan man alltid bygga på höjden med både vaser, blommor och bilder.


Inte så julpyntat här inte men lite smått räcker för mig...

Får väl se hur mycket man orkar/hinner i helgen.
Jobbet går ju först sen kan man alltid drömma om allt man skulle vilja hinna och göra.
Men det blir julfint med lite lagom av allt också.

Skålar med hyacinter, amaryllis är prio ett i alla fall!
Och granen förstås.
Det blir morgondagens utmaning det, granen.


Fotoförstoringen kommer från BGA Fotobutik (klick klick).
Där kan man beställa fotoförstoringar, ramar, fotoalbum, bildtillbehör och allt sånt som kan vara av intresse för den som gillar bilder och att skapa något personligt av sina foton.


Olivia och jag...


Mysigaste lanternan om man gillar att skuggorna från lyktan bildar mönster runtomkring...

Jag tycker den är lite sagolik...
Som tusen och en natt.
Från Cozy Room och  min butik.

Ett fint julklappstips det också.

God kväll på er.

Här ska Eric och jag ta lite glöggmys till Svenska Hjältar galan innan det blir en thriller att avsluta dagen med.

Kram!

1 kommentar:

Meta sa...

Vilka vackra bilder.Det är så fint med egentagna bilder det kan man njuta av hur mycket som helst Vad fint med så högt i tak. Hoppas jag kommer att gilla det med på kolonin. Mannen vill ha det i stora rummet och köket som hänger ihop. Vi får se hur det blir.
Ha det gott och mys med glöggen i kväll
Kram Meta